Wysyłka i zwroty
- Wszystkie przesyłki są przez nas starannie zabezpieczone aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu.
- Zamówienia, w których sposobem zapłaty jest przelew na konto bankowe realizujemy zaraz po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty lub po zaksięgowaniu środków na naszym koncie bankowym. Przesyłki pobraniowe wysyłamy dopiero po weryfikacji złożonego zamówienia przez klienta za pomocą odnośnika w wiadomości e-mail.
- Zamówienia złożone do godziny 10:00 wysyłamy tego samego dnia - przy przelewie na konto podstawowym warunkiem realizacji w tym samym dniu jest zaksięgowanie wpłaty do wspomnianej godziny, w przeciwnym wypadku przesyłka zostanie nadana następnego dnia.
- Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Wszystkie dywany do 250cm wysyłamy w rulonie. Dywany nadwymiarowe o długości przekraczającej 250cm (np. 300x400cm) składane są w kostkę.
- Koszty oraz dostępne metody dostawy wyszczególnione są na karcie każdego produktu, finalny koszt dostawy jaki poniesie kupujący w związku z zamówieniem zawarty zostanie w koszyku klienta.
Przy zakupach na kwotę powyżej 250zł oraz opłaceniu zamówienia z góry, koszt wysyłki wynosi 0zł - dla przesyłek do 200cm długości (na przykład dla dywanów o wymiarach do 200x400cm).
Zwroty
- Konsument, będący osobą fizyczną lub prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą ma prawo do rezygnacji z zakupionych produktów w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki, w celu poinformowania nas o chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość możesz:
- łatwo zgłosić zwrot elektronicznie na stronie ze Szczegółami zamówienia (link dostępny w e-mailu)
- zgłosić zwrot mailowo, np. odpowiadając na wiadomość z kopią zamówienia lub pocztą tradycyjną, dołączając do przesyłki Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (dokument dostępny do pobrania na dole strony)
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca gwarantuje pełen zwrot dokonanych przez Kupującego płatności, na które składają się cena towaru oraz koszt usługi transportowej (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu zapłaty za zamówienie, innego niż najtańszy sposób wysyłki oferowany przez nas sklep) nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Konsument ponosi bezpośredni koszt zwrotu rzeczy do Sprzedawcy oraz odpowiada za ewentualne zmniejszenie wartości lub pogorszenie stanu rzeczy, w przypadku korzystania z niej w nieodpowiedni sposób.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie jest możliwe w przypadku rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych na życzenie klienta, np. ciętych z metra chodników, mat antypoślizgowych itp.
- Do przesyłki zwrotnej wraz z produktem prosimy o dołączenie dowodu zakupu w postaci paragonu fiskalnego oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (wzór dostępny na dole strony).
- Zwracane produkty należy odesłać na adres widoczny w Regulaminie sklepu (pkt. II, ust. 2) po uprzednim kontakcie ze Sprzedającym lub po zgłoszeniu elektronicznego zwrotu.
- Procedura reklamacyjna opisana jest w regulaminie dostępnym na tej stronie.
Ważne:
Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych (w tym odesłanych "za pobraniem") bez uprzedniego poinformowania obsługi sklepu o zwrocie produktów.
Do pobrania: Formularz odstąpienia od umowy.pdf
Przejdź do strony głównej
